EUROCONSULT SAU té com objectiu que la qualitat dels serveis que ofereix siguin un fidel reflex de les expectatives, necessitats i requeriments de cada client, i siguin conformes amb les legislacions i reglaments aplicables a nivell laboral, mediambiental i de prevenció laboral, assegurant així l’èxit a llarg termini de l’empresa. Per això estableix, declara i assumeix els següents principis:
La Qualitat final del producte lliurat al Client i el compliment dels requisits ambientals i de seguretat, són el resultat de les accions planificades sistemàticament de PREVENCIÓ, DETECCIÓ, CORRECCIÓ I MILLORA CONTÍNUA durant tot el cicle de realització dels estudis, projectes i direccions d’obra.
Les exigències contractuals, les necessitats i requeriments, i les expectatives adaptades a cada un dels nostres clients, així com els requeriments legals i reglamentaris que es van modificant constantment i que cal adaptar-s’hi el més ràpidament, són els principals criteris per establir un producte conforme que satisfaci les necessitats del Client, sense deixar de banda els requisits legals del Govern d’Andorra, i en el seu cas dels estats veïns, i als requisits normatius de Qualitat, Medi Ambient i Prevenció.
Els requisits i exigències contractuals han de ser traduïts de forma objectiva en requeriments interns, efectuant reunions abans d’efectuar les corresponents ofertes i abans de l’inici de cada estudi per establir les pautes a seguir i si els requeriments són assumibles o no per part de la nostra empresa. Euroconsult SAU vetllarà perquè els serveis dels seus proveïdors compleixin també els requisits de qualitat, medi ambient i prevenció.
La qualitat, la prevenció de la contaminació al medi ambient i la prevenció de danys i deteriorament de la salut del personal són una tasca comuna en totes les àrees de l’empresa; cadascuna de les àrees ha d’assumir que és client i proveïdor de les altres, responsabilitzant-se de les diferents tasques efectuades a fi i efecte de garantir en cada cicle de producció el compliment legal i normatiu ambiental i de prevenció, i de la qualitat dels treballs contractats, treballant en grup per a una millor prestació del servei i augment de la satisfacció del Client.
El Gerent, el Responsable SIG i els Directors Tècnics responsables de cada Departament ho són d'assegurar que la política d'Euroconsult SAU és entesa, implantada i mantinguda al dia per tot el personal de l’empresa. També ho són d'assegurar que les responsabilitats assignades al personal es portin a terme amb eficàcia adequada, així com d'aconseguir un ambient que motivi a tot el personal per a la introducció de millores continues en el Sistema Integrat de Gestió. El Responsable SIG és responsable d’IMPULSAR la implantació de la política i els objectius de qualitat, medi ambient i seguretat, comprovant la seva execució mitjançant auditories, i la resta de personal ha de mostrar el suficient coneixement del SIG per tal que aquest pugui avançar cap a una millora contínua del Sistema.
L’aplicació d’aquesta política exigeix la integració activa de tot l’equip humà de l’empresa. Per fer això la Gerència considera prioritàries la MOTIVACIÓ i la FORMACIÓ per la QUALITAT, el MEDI AMBIENT i LA SEGURETAT LABORAL per una banda, i la mesura i avaluació continuada dels processos lligats al SIG per una altra, amb l’objectiu d’assolir els màxims nivells d’eficàcia